menu
طراح داخلی، داستان کاغذ دیواری نمادین خود در هارلم را تعریف می کند
از رنگ لذت ببرید. با بافت آزمایش کنید. به جزئیات توجه کنید. این سه نکته است که شیلا بریج طراح داخلی ممکن است به کاغذ دیواری در شیراز که به دنبال تبدیل خانه یا آپارتمان به خانه هستند، ارائه دهد.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه رویاهای خود را برای داشتن کسب و کار خود به واقعیت تبدیل کنید؟ ما می توانیم کمک کنیم. هر هفته، به‌عنوان بخشی از مجموعه‌های خود ساخته خود، کارآفرینان زن – و همچنین کالاهای دست‌ساز با کیفیت آنها را به نمایش می‌گذاریم و بهترین توصیه‌های آنها را در رابطه با راه‌اندازی، حفظ و توسعه کاغذ دیواری در شیراز  به اشتراک می‌گذاریم.

 

از رنگ لذت ببرید. با بافت آزمایش کنید. به جزئیات توجه کنید. این سه نکته است که شیلا بریج طراح داخلی ممکن است به کاغذ دیواری در شیراز  که به دنبال تبدیل خانه یا آپارتمان به خانه هستند، ارائه دهد.

بریجز علاوه بر به کار بردن این نکات هنگام طراحی خانه خود، به هر کسی که به دنبال تسلط بر هنر طراحی داخلی است توصیه می کند "از الهام گرفته شده پیروی کند." انجام همین کار باعث شد بریج کاغذ دیواری در شیراز مورد علاقه خود Harlem Toile De Jouy را بسازد، که بخشی از خط تولید موفق او است که اکنون شامل برگردان دیوار، پارچه، لباس، چتر و ظروف شیشه ای است. برای بریجز، که توسط Time و همچنین CNN به عنوان "بهترین طراح داخلی آمریکا" معرفی شده است، سفر او نمونه ای قدرتمند از این است که چگونه انگیزه شخصی کاغذ دیواری در شیراز  یک فرد می تواند منجر به هنری شود که نه تنها مرزها را می شکند، بلکه فرهنگ و تاریخ فرد را به تصویر می کشد و تجلیل می کند.

 

مطالب مرتبط: پنج طرح نمادین کاغذ دیواری در شیراز تمام دوران

 

می گویند بهترین آفریده ها از ناچاری زاده می شود. و در مورد هارلم تویل از بریج، این حقیقت ثابت شد. به عنوان یک طراح مشتاق، بومی فیلادلفیا در برخی از موسسات برتر جهان - دانشگاه براون، دانشکده طراحی پارسونز، و همچنین تمرکز بر هنرهای تزئینی در Polimoda در فلورانس، ایتالیا - همه قبل از کاشت ریشه در هارلم، نیو، تحصیل کرد. یورک. و با این حال، با وجود تمام تحصیلات دانشگاهی اش، متوجه شد که چیزی کم است. او برای طراحی کاغذ دیواری در شیراز و پارچه ای الهام گرفت که قبل از ایجاد او، به سادگی در هیچ کجای کاغذ دیواری در شیراز  بازار وجود نداشت. بریجز می‌گوید: «وقتی به دنبال دستمالی بودم که در اصل برای خانه‌ام بود، نتوانستم وسیله‌ای را پیدا کنم که با من صحبت کند و واقعاً بتوانم با آن ارتباط برقرار کنم. بنابراین، این یکی را طراحی کردم تا در مورد کلیشه های آمریکایی های آفریقایی تبار و همچنین تصاحب فرهنگی صحبت کنم، اما در نهایت، فرهنگ خود را تجلیل کنم، که دوباره اغلب از آن استفاده می شود.

 

Toile de Jouy با منشأ سنتی به پارچه کتانی ("toile") از Jouy-en-Josas اشاره دارد. منطقه ای در جنوب غربی پاریس. صحنه‌های شبانی و تصاویر عاشقانه آن، آن را از اواخر قرن هجدهم محبوب کرده است، اما تجدید حیات مدرن نیز وجود دارد. در مقایسه، Harlem Toile De Jouy، با جایگزین کردن آن نقوش با تصاویر هارلم و کاغذ دیواری در شیراز  آن، این چاپ کلاسیک را دوباره تصور می کند. این رنگ در طیف وسیعی از رنگ‌های قدیمی وجود دارد - از جمله قرمز گیلاسی، سبز پسته‌ای، آبی تخم مرغی رابین و زرد خردلی غنی.

 

ایجاد یک اثر هنری که بتواند خود را در آن بازتاب دهد و داستانی مهم را روایت کند، دستاوردی است که بریجز به آن بسیار افتخار می کند و دلیل خوبی هم دارد. او می‌گوید: «به طور کلی، تویل معمولاً داستان‌هایی را تعریف می‌کند یا حداقل، من پارچه یا کاغذ دیواری در شیراز سنتی را اینگونه تفسیر می‌کنم. "و من خودم را به عنوان یک داستان‌گوی بصری می‌دانم. این کاری است که در طراحی‌ام انجام می‌دهم و همچنین هنگام طراحی محصولات این کار را انجام می‌دهم. هارلم تویل به من اجازه می‌دهد این کار را از دریچه‌ای متفاوت انجام دهم، زیرا بیشتر تویل‌ها مشکی ندارند. افراد در آنها... و به همین دلیل آن را ایجاد کردم." با توجه به اینکه کاغذ دیواری در شیراز معمولاً یک خرید گران است، بریج همچنین الهام گرفت تا هارلم تویل را به عنوان یک اثر هنری طراحی کند که به اندازه کافی مقرون به صرفه است که مردم بتوانند آن را داشته باشند.

زندگی با رنگ، الگوها و حس سبک

البته این فقط یک قسمت از مجموع کارهای اوست. بریجز می‌گوید رنگ، الگو و بافت سه چیز مورد علاقه او هستند و او این عناصر را هم در طراحی داخلی و هم در خط تولید هارلم تویل به کار می‌گیرد. به عنوان مثال، کار او در اتاق خواب خانه شهری هارلم (تصویر مستقیم در بالا)، یکی از پروژه های مورد علاقه او است. این تا حدی به این کاغذ دیواری در شیراز  است که مشتریانش به او این آزادی را می دادند که هر کاری می خواهد انجام دهد. برای ایجاد این طرح طراحی، بریج با الگوهای مکمل در کاغذ دیواری در شیراز، تخته سر و بالش بازی کرد. روتختی چند لایه، بالش ها و روکش مخملی نیمکت نیمکتی در پای تخت با هم ترکیب شده اند تا ظاهری نرم و براق داشته باشند. و آینه آفتاب‌گیر چشم‌نواز، چاپ سر تخت زیر آن را منعکس می‌کند. در طراحی مجدد اتاق خواب شما، او پیشنهاد می کند که با یک آیتم شروع کنید و اطراف آن را بسازید. نقطه کانونی این طرح اتاق خواب، یک جفت کاغذ دیواری در شیراز  بالش کتانی پر زرق و برق و گلدوزی شده توسط Holland و Sherry Interiors بود. اگر به نکات بیشتری از او علاقه مند هستید، بریجز برخی از بهترین نکات خود را در کتاب خود، Furnishing Forward: A Practical Furnishing for a Lifetime Guide (125.60 دلار، amazon.com) به اشتراک می گذارد.

 

نمونه کارهای او را مرور کنید و متوجه خواهید شد که پر از نمونه های بیشتر است. بریجز در کنار هم قرار دادن عناصر تزئینی از میز گرفته تا صندلی، آثار هنری و لوازم جانبی برای ایجاد اتاقی عالی و سرشار از جزئیات تسلط یافته است. و کار او مشتریان مشهوری از جمله شان "پی دیدی" کامبز، تام کلنسی و رئیس جمهور سابق بیل کلینتون را به خود جلب کرده است. با موفقیت کاغذ دیواری در شیراز Harlem Toile De Jouy، که در مجموعه کاغذ دیواری در شیراز دائمی موزه ملی طراحی اسمیتسونین کوپر هیویت به نمایش درآمده است، بریجز به چیزی کاملاً خارق العاده دست یافته است - کمکی به مجموعه طراحی داخلی که خلأ موجود در بازار را نیز پر می کند. همانطور که فرهنگ و تاریخی را تجلیل می کند که به نادرست معرفی شده و مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

 

در مورد اینکه بعدش چیه؟ حتی با داشتن یک حرفه طراحی موفق که بیش از چندین دهه طول می کشد - همانطور که بریجز اشاره می کند دقیقاً 25 سال - او چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن با جهان دارد، از جمله یک محصول مخفی که برای تابستان امسال برنامه ریزی شده است، آخرین مورد از چندین موفق او. همکاری ها بریجز می گوید: «من از همکاری با شرکت های دیگری که فکر می کنم برای برند من مناسب هستند، هیجان زده هستم. ما لباس‌های مردانه تولید کرده‌ایم - من با اتحادیه لس‌آنجلس همکاری کردم و برای کاغذ دیواری در شیراز  Nordstrom لباس‌های مردانه ساختیم، پروژه‌ای با Sonos Speakers انجام دادیم. این بسیار ارگانیک است، من چگونه این کار را انجام می‌دهم، اما من عاشق همکاری هستم، مخصوصاً وقتی که بین دو نفر مناسب باشد. مارک ها." نکته قابل توجه این است که این محصولات به همان اندازه که قابل طمع هستند کلکسیونی هستند. بریجز می‌گوید: «همه محصولات ما نسخه‌های محدود در نظر گرفته می‌شوند. بنابراین بیشتر اوقات وقتی چیزی را به فروش می‌رسانیم، همین است». "من به نوعی کاغذ دیواری در شیراز  به آن مانند هنر نزدیک می‌شوم که افراد مختلف محصولات متفاوتی دارند. برخی از افراد صاحب ملافه‌ها، ملحفه‌ها و برخی افراد بشقاب‌های ما هستند و برخی افراد صاحب چترهای ما هستند."

در مورد الهام بخشیدن به نسل بعدی

بریجز - که مانند بقیه ما به دلیل بیماری همه گیر زمین گیر شده است - در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای کاغذ دیواری در شیراز  بازگشت دیرهنگام به ایسلند است، جایی که صاحب خانه است. وقتی از بریجز پرسیده شد که می‌خواهد میراثش در زمانی که همه چیز گفته می‌شود و انجام می‌شود، چه باشد، چنین می‌گوید: «خب، فکر می‌کنم می‌خواهم مردم بگویند که من الهام‌بخش همه مردم بودم، نه فقط سیاه‌پوستان، بلکه برای همه مردم، کار طراحی - در محصولی که طراحی کردم، در کتاب هایی که نوشتم، در برنامه های تلویزیونی که داشتم - اساساً بدنه کار من بازتابی از من است و من به عنوان یک زن سیاه پوست در آمریکا هستم."

 

برای Bridges، آن را در مورد رهبری به عنوان مثال است. او می‌گوید: «همچنین امیدوارم که با انجام کاغذ دیواری در شیراز  که انجام داده‌ام، دری را برای طراحان سیاه‌پوست جوان باز کرده باشم، و فقط فرصت‌های بیشتری برای جوانان سیاه‌پوست ایجاد کنم که در نهایت توانستند یک آمریکایی-آفریقایی را ببینند. زن در تلویزیون، در مجلات، در کتاب‌ها، فروش محصولات – انجام همه این کارهایی که ممکن است از آن‌ها خبر نداشته باشند.